super 3 lata bezawaryjnej jazdy dpf SUPER 40'000km po mieście do pracy mam 5 km tylko leje oryginalny olej mazdy stan na dzisiaj zanieczyszczenia DPF 0,0% mamy w firmie jeszcze 2.2 i tak samo nic .
Wrażenia
5,0
Silnik
tylko olej filtry co 10-15 tyś i nic się nie dzieje
5,0
Skrzynia biegów
jest ok
5,0
Układ jezdny
do dość twardy ale mi się to podoba szczególnie w górach na krętych drogach no i ta dynamika bmw 320 140 km dno przy mojej 6
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok ale brakuje do volva ciut ale jak by miała siedzenia od volvo to by był samochód idealny :)
5,0
Ergonomia
bez przesady wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to jest mistrz z przodu osoba 1.8 ma wygodę i z tyłu dzieciaki jeszcze mnie nie kopią w siedzenie , pasat dużo ciaśniejszy z tyłu
3,0
Wyciszenie
no i tu uwaga :( dość głośna powyżej 150 km/h ale znośnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
podobno części drogie he ale to mnie nie przeraża ponieważ samochód ma 190 000 km ja zrobiłem 40 tyś i nic kompletnie nic tarcze oryginalne 250 zł klocki bremo cena 170 zł i nic więcej a i łożysko po dziurze wymieniałem koszt 240 zł najdroższe jakie było . spalanie to 7 l w mieście przy dynamicznej jeździe , trasa do 130 km 4.5 l potrafi spalić
5,0
Stosunek jakość/cena
trzyma się w cenie niestety ale biorąc pod uwagę niezawodność to moim zdaniem super w BMW 320d z 2008 kupiłem za 32 tyś a włożyłem 15 tyś żeby latało nigdy więcej .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
[l/100km]