Samochód posiadam od roku, w tym czasie przejechałem 11 tys km. Minusem jest twarde zawieszenie (zdecydowanie większy komfort na felgach zimowych 16" niż letnich 17") i miękki lakier (odpryski). Plusem bezawaryjność - auto serwisowane, pierwszy właściciel wymienił koło dwumasowe (prawdopodobnie ze względu na jazdę ze zbyt niskimi obrotami) i raz wypalał DPF w trybie serwisowym, poza tym żadnych innych awarii. Fakt, że duża część przebiegu była zrobiona w trasie. Ja przez 11 tys km tylko olej i filtry.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ogólnie bez problemów ale ze względu na DPF i koło dwumasowe trzeba utrzymywać obroty silnika pow 2 tys.
3,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą ciężko, czasami haczą, zupełnie jak nie w japończyku.
3,0
Układ jezdny
Prowadzi się b. dobrze ale jest zbyt twardy (podobno poprawiono to po lifcie). Zdecydowanie lepszy komfort na oponach o wyższym profilu.
Komfort
4,0
Widoczność
Komfort psuje trochę zawieszenie.
4,0
Ergonomia
jest OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca
4,0
Wyciszenie
Trochę głośny przy wyższych obrotach silnika. W zakresie 2-3 tys jest cicho
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części dosyc drogie ale sie nie psuje. pali trochę więcej niżkonkurencja - w trasie 6,5 - 7l
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto dosyć drogie, więc mogłoby być lepsze - lepiej dopracowane zawieszenie, lepszy lakier.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miękki lakier, przez co robią się małe odpryski na masce i błotnikach. Po za tym nie było żadnych drobnych usterek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniono koło dwumasowe i raz wypalano DPF - na 180 tys km nie jest źle
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
[l/100km]