Przeniesienie napędu
: Przy napędzie na przednią oś chyba nie może być lepiej. Świetny system ESP (wkracza do akcji tylko wtedy, gdy jest potrzebny).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Delikatny lakier. Na szczęście nie jest podatny na korozję, tak jak poprzedni model
5,0
Całokształt
Jeżeli przez 136000km samochód ani razu nie został unieruchomiony, serwis odwiedzam od przeglądu do przeglądu - ocena w pełni zasłużona.
Wrażenia
4,0
Silnik
Diesel, więc nie wystawię maksymalnej oceny. W każdym razie na razie nie miałem żadnych problemów z filtrem DPF i innymi przypadłościami, które podobno zdarzają się w tym silniku. Staram się zapewnić optymalne warunki pracy - sporo tras, odpowiednie obroty itd.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Świetne zawieszenie - dość sztywne, ale komfortowe. Idealne na autostrady. Na szczęście w ciągu kilku lat drogi w Polsce się poprawiły. Przy przebiegu 136000km samochód jeździ jak nowy.
Komfort
4,0
Widoczność
Masywne przednie słupki trochę przeszkadzają przy manewrach.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Brakuje masy bitumicznej na błotnikach - przy przejeździe przez kałuże jest to wyczuwalne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spodziewałem się większych kosztów. Po za przeglądami i eksploatacją na szczęście nie musiałem za nic płacić.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem 2 żarówki H11, bezpiecznik od spryskiwaczy reflektorów. Ale to eksploatacja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zdarzyła się żadna awaria dotychczas.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
[l/100km]