Karoseria
: Komfort jazdy dla kierowcy i pasażerów. Trasa 1600 km w 17 godzin non-stop i można jechać dalej gdyby nie ... dotarcie do celu :)
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Mimo gabarytów przyśpieszenie auta jest na wysokim poziomie. Minusem tu jest raczej tandetny dźwięk silnika na postoju gdy wkręcimy go powyżej 2000 obrotów. AAe kto to robi i po co ;)
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja przy dużym upale nie potrafi szybko schłodzić wnętrza tak jak ogrzewanie które przy dużych mrozach daje bardzo szybko cieplny komfort (webasto). Może tu brakuje klimasto? ;P
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
za bardzo słychać silnik jak na taką klasę auta
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana rozrządu na częściach japońskich, ale na zamiennikach wraz z robocizną 1100 zł, więc to nie duży koszt. Natomiast spalanie w częstym ruchu miejskim, \"dzięki\" DPF podchodzi pod 8,2. Dojeżdżając do centrum z prowincjonalnej miejscowości spalanie wynosi około 7,5.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciężko mi powiedzieć, przejechałem przez 8 miesięcy 14 tysięcy i nic się nie działo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ciężko mi powiedzieć, przejechałem przez 8 miesięcy 14 tysięcy i nic się nie działo
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
[l/100km]