Układ hamulcowy
: linke recznego trzeba bylo nieco naciagnac
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
byloby 5/od 1800obrotów jest b.elastyczny mimo ze max moment mamy przy2000/ ale przejazdzka 2.2 pokazala ze moze byc lepiej, precyzyjniej byloby 4,5
5,0
Skrzynia biegów
poziom x3 ford i opel mogą sie uczyc
5,0
Układ jezdny
twardo za to b. przewidywalnie precyzyjniej byloby 5-
Komfort
4,0
Widoczność
warto zainwestowac kilkaset zl w czujniki parkowania z tylu , precyzyjniej byloby 4,5
5,0
Ergonomia
poczatkowo obawialem sie polozenia hamulca recznego teraz uwazam to za optymalne rozwiazanie,poza tym wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
podobnie jak w x3 w mondeo byla za mocna, minus za brak centralnych nawiewow na tyl , w wersji usa obecne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w accord,crv,insignia, c5,laguna zdecydowanie mniej miejsca zwlaszcza z tylu, passat a4 porownywalne z mazda, w mondeo mamy miejsca wiecej, 5-
5,0
Wyciszenie
mimo ze diesel bdb ale tylko do 140km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w korkach krakowa/co druga ulica w remoncie sr-7,5 na trasie krakow-zakopane -6,0 na a4 do wroclawia i drezna sr- 5,8,predkosc 110-130 po 1000km zatankowalem 59l ON
5,0
Stosunek jakość/cena
wymarudzilem kilkanascie tys w stos do katalogu- auto demonstracyjne
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy przgladzie podkrecono linke hamulca recznego ot wsio
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no problem na to zreszta liczylem
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
[l/100km]