Prezentuje się super.Ciemny metalik a w środku jasna skóra.Często słyszę och i ach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Tylko dobrze bo poprzednik miał mocniejsze \"kopyto\". W mojej ocenie DPF połyka trochę mocy przy starcie. B. dobrze radzi sobie w górach.
5,0
Skrzynia biegów
Troche opornie wchodzi \"1\" , reszta bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Mały minus za miękkość przy dużych prędkosciach.
Komfort
5,0
Widoczność
Trudno narzekać bo przecież to nie akwarium
5,0
Ergonomia
Bez zmęczenia można sporo przejechać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Absolutnie wydolne w każdych warunkach.Silnik zagrzewa się już po 3 kilometrach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj konkurencja jest przegrana.
5,0
Wyciszenie
Zdecydowanie dobre a hałasy niedokuczliwe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko zależy od prędkości. Wychodzi tak że w miescie (7,5/100) pali mniej niz w trasie.(9 l przy 180km/h .Srednia to ok.7,3 l/100km. .Przegląd po 20 tys. 830 zł z filtrami i olejem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Konkurencja tylko droższa
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
[l/100km]