Inne
: ergonomia - pierwszy samochod w ktorym jest wszystko gdzie powinno byc, a jazda nim mnie nie męczy. :)
4,0
Całokształt
Mazda konkuruje ceną i to trochę niestety widać. Spodziewalem się troche lepszego silnika. Z diesla chyba sie powoli wyleczylem ;). Ale nadal nie widzę na rynku samochodu na ktory moglbym ja zmienic ;)))
Wrażenia
4,0
Silnik
na wolnych obrotach trzepie silnikiem, potem im szybciej tym przyjemniej
3,0
Skrzynia biegów
pierwszy bieg totala porazka - w polonezie lepiej biegi wchodzą
4,0
Układ jezdny
bez zarzutu, daje poczucie bezpieczenstwa
Komfort
4,0
Widoczność
w sumie ok. aczkolwiek swiatlo cofania jest chyba dla picu. W nocy cofanie przypomina manewry lodzia podwodną - trza sie wsluchać w pipanie czujnika
5,0
Ergonomia
jeden z glownych powodow zakupu tego auta. W porownaniu z poprzednim autem (SUPERB)wrecz doskonale.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przydal by sie nawiew centralny dla pasazerow
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
kolejny slaby punkt - powyzej 150 przestaje byc przyjemnie - silnika nie slychac ale powietrze dudni jak w studni
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
osoby przyzwyczajone do TDI mogą sie niemile zaskoczyc - aczkolwiek mi wychodzi to samo co w superbie
5,0
Stosunek jakość/cena
konkurencja z podobnym wyposazeniem conajmniej 30% drozsza
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie jedzi ;), przy podobnym przebiegu superb odwiedzil juz serwis
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
[l/100km]