Silnik
: Bardzo dynamiczny i na prawde oszczędny, myslalem, ze takie połączenie to mit.
5,0
Całokształt
Sliczne mocne i dynamiczne auto. Do tego tanie w utrzymaniu (tanie czesci np. klocki i bardzo malo pali - 6-7l/100). Sporo sie naogladalem i naczytałem o konkurencji i wychodzi albo ciazniej albo drozej albo bez zaufania (opinie awaryjnosci). To jest juz moja druga Mazda, mam zaufanie do marki bo sie nie zawiodłem, w poprzeniej M6 zadnej awarii. Ta jest wersją poprawioną ZNACZNIE: przestronniej, wygodniej, ciszej, lepiej, szybciej, taniej, itp. Brakuje mi tylko automatu do diesla. Szkoda. Polecam japonczyki zrobione w Japonii.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest po prostu wspaniały, pali realnie 7 w miescie, a nie jezdze powoli. Ponadto jest cichy i mocny, dynamika na poziomie 9 do setki, swietna elastycznosc. 2.2 jest duzo lepsze niz poprzednie 2.0 (z ktorego bylem tez nota bene zadowlolony) wiec jest na prawde bardzo dobrze.
5,0
Skrzynia biegów
Trudno sie do czegos przyczepic, ten 6-biegowy manual zapewnia swietny kompromis miedzy osiagami i ekonomiką i jest precyzyjny. Szkoda ze nie ma automatu z dieslem.
5,0
Układ jezdny
To chyba oczywiscte - w testach jedno z najlepiej prowadzących sie aut w swojej klasie, w opiniach uzytkownikow nowa M6 jest w pierwszej 5 w swojej klasie. Osobiscie jezdzilem juz wieloma i obecny moj samochod uwazam za najlepszy jaki mialem i jakim jezdzilem.
Komfort
5,0
Widoczność
Standard w klasie. Brak uwag.
5,0
Ergonomia
Standard w klasie. Brak uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Standard w klasie. Brak uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedno z przestronniejszych auk w klasie (jak Passat czy Insignia), ustepuje jedynie molochom (Suberb, Mondeo), zdecydowanie przestronniejsze i wygodniejsze niz Hondy Alfy Toyoty itp.
5,0
Wyciszenie
Standard w klasie. Brak uwag. Powiem nawet, ze jak na diesla bije VW w wyciszeniu (wlasciwie dzwiek jest przyjemniejszy).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duza niespodzianka. Autem jezdze dynamicznie po miejscie i pali 7. Gdy potestowalem jak by to bylo pojezdzic eko - wyszlo 6. Jak na 1.6t auto z silnikiem 2.2 ponad 160KM i 9 do setki (w kombiaku), to czołowka. Wielki postep od poprzedniej generacji.
5,0
Stosunek jakość/cena
SPoro auta, niskie koszty utrzymania, auto bezawaryjne, przestronne. Cena nie najnizsza ale bioorac pod uwage konkurencje (przewaznie drozej) - wcale nie zła!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Testy i opinie użytkownikow mówią same sa siebie: tylko Toyota (dla emerytów) i Mazda (dla mnie).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Testy i opinie użytkownikow mówią same sa siebie: tylko Toyota (dla emerytów) i Mazda (dla mnie).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
[l/100km]