Mogłoby być lepiej, a jest przeciętnie. 206 000 km. Dobre jakościowo plastiki sąsiadują z kompletną tandetą, słabe wyciszenie wnętrza, auto rdzewieje na potęgę. Chcąc jeździć dynamicznie należy liczyć się ze spalaniem na poziomie 3 litrowej benzyny. Na plus bardzo przestronne wnętrze, jakość spasowania ok, gorzej z jakością materiałów. Przyjemny dla oka zewnętrzy design.
Wrażenia
3,0
Silnik
Żeby jeździć autem dynamicznie, trzeba kręcić obroty.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, przyjemna w obsłudze
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny
1,0
Karoseria
Chyba największy minus Mazdy. Japończycy nie odrobili lekcji po I generacji auta. Generacja II, czyli GH ma ten sam problem - rdzewieje
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, duże okna, widać wszystko dookoła
3,0
Ergonomia
Auto jest duże, mam 175 i nie sięgam ręką wszystkich przycisków na konsoli głównej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dosyć mocno parujące szyby, ogrzewanie wydajne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto obszerne i pojemne
2,0
Wyciszenie
Bardzo słabe wyciszenie wnętrza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie 3 litrowej benzyny, słabe zabezpieczenie antykorozyjne
3,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze warto poszukać czegoś innego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek póki co, ale z blacharzem jestem na "ty"
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 155KM 114kW
[l/100km]