Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 II Hatchback

Tomaszek, 12 lat temu
Silnik 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 6 II Hatchback 2.2 MZR-CD 163KM 120kW 2008-2010 - Oceń swoje auto
5,00
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : silnik wrecz zaprasza do JAZDY.
5,0
Całokształt
Dlaczego Mazda 6. Trudno szukac auta totalnie bezawaryjnego (jakimi sa JAPONCZYKI Mazda i Toyota, troche jeszcze Honda) z polaczeniem przestronnosci i dynamicznego prowadzenia (bo Toyotki to flaki) i to ładnego i w rozsadnej cenie. Honda ciasna i droga, Toyota dla emeryta, Nissan i Mitsubishi nie maja odpowiedniego modelu w klasie D, SUbaru ceny z choinki :) i to by bylo na tyle japonczykow. Jedyny konkurent to Passat, ewentualnie Insignia. Niestety bezawaryjnoscia dalego odbiegajace od Japonczykow, potwierdzaja to WSZYSTKIE testy. A auta premium (Audi,Merc,BMW,Volvo/inne) maja ceny z sufitu za lepszy plastik/tapicerke nie mowiac o horrendalnych cenach w serwisie (doją klientów na potęgę). Reszta to auta na F i Wlosko-francusko-niemiecko-amerykansie mariaże, nie dla mnie :) Ja potrzebuje miec auto na trasie, nie w serwisie.
Wrażenia
5,0
Silnik
majstersztyk, pali 6,5 litra a jest bardzo mocny i szybki, mialem juz wiele diesli i TEN silnik jest najlepszy jaki mialem, ma fajny pomruk i ciąg lepszy niz TDI cy HDI-tdci. Zaloze sie rowniez, ze najlepsza bezawaryjnosc i bezobslugowosc (bo mialem juz Mazdy, a tu nie ma wymiany rozdzadu bo jest lancuch, itp itd)
5,0
Skrzynia biegów
krotkie sportowe przelozenia i precyzja
5,0
Układ jezdny
Test Motoru mowi wszystko - najlepiej prowadzacy sie \"sportowo\" kombiak klasy D, 2. miejsce zajal Passat (czyli zawiecha A4). Potem dlugo nic (pewnie BMW jeszcze by weszlo w gre ale nie bylo go w tescie). Z poprzednich Mazd wiem, ze bedzie milo i tanio bo bezobslugowo :)
Komfort
5,0
Widoczność
5
5,0
Ergonomia
5 choc akurat juz jestem przyzwyczajony do Mazdy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5, masa przestrzeni, jak w Mondeo i Passacie.
5,0
Wyciszenie
II generacja Mazdy 6 zrobila spory postep w wyciszeniu, jest bardzo milo i przytulnie nawet przy 200 km/h. (to rowniez kwestia opon i asfaltu ktorym sie jedzie)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
krotko mam to auto ale mialem juz Mazde 6 ktora byla totalnie bezawaryjna (stad zakup nastepnej M6)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
krotko mam to auto ale mialem juz Mazde 6 ktora byla totalnie bezawaryjna (stad zakup nastepnej M6)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 MZR-CD 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 II Hatchback 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 II Hatchback