Inne
: Poduszki powietrzne - zapalająca się lampka kontrolna
Układ elektryczny
: Słabo zabezpieczona przez erozją (warunki atmosferyczne)
3,0
Całokształt
Głównie ze względu na fajny loock. Ponadto auto słabo zabezpieczone przed korozją podwozia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobrze pracuje płynnie wchodzi w obroty. Podejście do filtra paliwa bardzo trudne.
3,0
Skrzynia biegów
Czasami lewarek nie wchodzi przy zmanie biegów
4,0
Układ jezdny
Dobry
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra choć widok za tylną szybą mógłby być lepszy
4,0
Ergonomia
Dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra choć system pracuje trochę za głośno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobra
3,0
Wyciszenie
Niestety słabe wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość wysoki koszt utrzymania
3,0
Stosunek jakość/cena
Przeciętny
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Świszczący pasek klimatyzacji mimo że wielokrotnie wymieniany. Okno prawy przód od strony pasażera, problem ze sterowaniem.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niedawno miałem problem z uszkodzonym cięgiełkiem czujnika poziomowania xenon. Chciałem go wymienić kupując nowe cięgiełko. W Mazdzie oraz w hurtowniach motoryzacyjnych nie mają cięgiełka. Mazda sprzedaje w zestawie z czujnikiem za 1750 zł brutto!. Nic dodać nic ująć. Sam wziąłem się do roboty i naprawiłem, dorabiając część mocowania która łączy się z wahaczem. Cięgiełko było zapieczone w wyniku rozszczelnienia uszczelki, zatem po przeoliwieniu i rozruszaniu wykonałem tzw. kokon z dentki rowerowej uszczelniając całe cięgienko. Całość zamontowałem. Wszystko chodzi OK. Drugi problem to z migającą lamką kontrolną poduszek powietrznych, do tej pory nie rozwiązany.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
[l/100km]