Autko super. Wzbudza zainteresowanie innych kierowców. Piękna linia nadwozia. Nowoczesne i energomiczne wnętrze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie ukrywam, że przydałoby się więcej koni. Silnik elastyczny, o wysokiej kulturze pracy. Frajda zaczyna się jednak dopiero po 3 biegu.
4,0
Skrzynia biegów
Na początku ciasna dwójka. Teraz już dużo lepiej.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się asfaltu jak przylepiony. W zakrętach również super.
Komfort
4,0
Widoczność
Ciężko parkuje się tyłem. Przód ok. W planach dokupienie tylnych czujników parkowania.
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć. Wszystko na swoim miejscu. Sterowanie w kierownicy rewelacja.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa w zimie. Klimatyzacja dwustrefowa,bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszędzie dużo przestrzeni i wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Po 150 szumi ale do 200 jakoś drastycznie szumów nie przybywa. Rzekłbym, że utrzymują się na tym samym poziomie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zadowolony. Po mieście ok 8.8. W trasie ok 7 litrów. Nie oszczędzam pedału gazu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje mi się, że za te pieniądze otrzymujemy bardzo porządne auto. Za 15 tys więcej była honda accord ale w starej budzie. W nowej jest jeszcze droższa. Toyoty avensis nowej jeszcze nie było, choć i tak obecna cena jest mocno przesadzona. Skody i niemieckie auta odpadały z uwagi na awaryjność silnika 2.0 TDI i gorszą jakość wykonania. W samej gamie mazdy nie wydaje mi się też zasadne przepłacanie 15 tys za skórę,ksenony, i el. fotele, 2 czujniki parkowania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po zatankowaniu do pełna słychać nieprzyjemny chlupot w baku.