Piękne auto, przyciąga wzrok, za tą cenę to jedyny wybor.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik cichutki, czuć moc, choć mogło być troche więcej, może wersja 2,2 byla by idealem.
5,0
Skrzynia biegów
bardzo precyzyjna, krótki skok, bardzo kulturalnie pracuje
5,0
Układ jezdny
bardzo precyzyjny, zawsze wiem co się dzieje z autem, chociaż felgi 18\' na naszych drogach daja odczuć dyskomfont (poza tym załatwilem już jedną opone na dziurach)
Komfort
4,0
Widoczność
nie ma sie do czego przyczepić
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, choć widać ,ze to japonczyk
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
webasto nagrzewa montalnie auto, juz po przeejechaniu chwili robi sie cieplutko, klimatyzacji nie mialem okazji sprawdzic.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bagaznik ogrom, miejsca dla wszystkich wystarczy
4,0
Wyciszenie
super, na postoju nie wiadomo czy silnik pracuje, przy wyzszych predkosciach troche slychac, ale moze to wina zimowek.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do pierwszego przegladu wiecej palil, wczoraj po trasie - polowa na autostradzie 160 km/h i polowa po normalnych drogach - 6 l/100 km, czego chciec wiecej
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze, tak wyglądającego i wyposażnego auta nie da się kupić, zapłaciłem za wersje top 95 tys. zł. To okazja, która zdarza się raz na 10 lat.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
[l/100km]