Silnik
: Dopracowanego silnika ze swietnym trzymaniem mocy w calej gamie obrotow i kapitalnym odglosem.
5,0
Całokształt
Kupil bym jeszcze RAZ bez wachania ! Jezeli mialbym wybor to kupil bym wersje z silnikiem 2.2 MZR-CD o mocy 180 KM i lepszym DPF em, ale ten model wychodzi dopiero od nowego roku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje idealnie, w kokpicie przyy obroach powyzej 2,5 slychac przyjemne warczenie... Auto chce powiedziec \"docisnij mocniej pedal, chce jechac do 5 tys obrotoe!\"
Przyspieszanie jest takie, ze naciskajac pedal gazu momentalnie odczuwamy przyplyw mocy, do tego mazda trzyma moc i przyspieszenie w calym zakresie obrotow ( dobra turbina )
5,0
Skrzynia biegów
Zmiana biegow to bajka, z 3 ->4 z 5->6 idealnie, biegi wchodza precyzyjnie... do tego ten odglos przy zmiania biegow - cos pieknego. Dodam jeszcze, ze wlasciwe ustawienie podlokietnika powoduje brak meczenia sie przy zmianie biegu.
5,0
Układ jezdny
Jstem w trakcie testowania ulkadu jezdnego na sliskiej nawierzchni ( zima ), do tej pory udalo mi sie przy kilkudziesieciu probach na pustej, osniezonej drodze wprowadzic mazde w poslizg tylko kilka razy. To auto trzyma sie jak przyklejone, nawet na sniegu w ostrych zakretach ! Wciskajac gaz go dechy na sniegu prowadzi sie prosto jak strzala - doskonala trakckja ( kontrola trakcji )
Mam kola 17\", dodatkowo powoduje to lepszea przyczepnosc, niewiele gorszcza tylko przyczepnosc na kolach zimowych 16\"\\
Lepsze wrazenia jezdne na 17\"
Komfort
4,0
Widoczność
Przod - b.d.
Boko- dobrze
Tyl - przecienie
Tylko widocznosc z tylu jest ograniczona, ale czujniki parkowania eliminuja problem. Za brak widocznosci zyskujemy doskonala linie nadwozia ;)
5,0
Ergonomia
Ciezko stwierdzic po przejechaniu tylko 2000 tys... ale pierwsze obserwacje doskonale ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby nie paruja nawet przy wylaczonej klimatyzacji.
Po wlaczeniu klimu po minutach mamy oczekiwana temperature. Do tego drustrefowa klima i latwe instynktowne regulowanie i zarzadzanie klima - daje 5.0
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasazera miejsca jestg az za duzo. Ciezko prowadzic fotelem maksymalnie w tyl oddalonym ! Z tylu troche krotka kanapa, ale w wiekszosci jezdzi sie tylko z jednym pasazerem.
5,0
Wyciszenie
Idealne rozmieszczenie glosnikow, do tego brak rezonansu i wyciszenie diesla jak benzyniaka - 5.0
Glosniejsza muzyka przy przyspieszaniu i sterowanie muzyka w wielu opcjach - cos pieknego
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza miastem spala 4,5 co jak na auto o wadze 1,5 tony jest bajka.
W miescie spala 6,2-6,3
Mieszanie spala 5,5 litra.
Duzo zalezy od stylu jazdy, przy jezdzie \"dla zabawy\" auto spala 7.0 litrow.
Dzieki 6-stemu biegowi znaczna redukcja zuzycia paliwa
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 94 tys dostajemy w pelni wyposazony, dorobione, wielkie auto o doskonalej lini nadwozia i niedawodnym silniku o duzej mocy i ekstremalnym momencie obrotowym !
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory nie dopatrzylem sie ani jednej niedorobki, wszystko, doslownie wszystko jest przemyslane i zaprojektowane. brak w tym aucie przypadku !
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek po 2000 tys kilometrow, jak z salonu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 140KM 103kW
[l/100km]