piękna linia nadwozia, przestronne wnętrze, porządne wykończenie, nieintuicyjna obsługa np. BT i telefonu, przereklamowana niezawodność
Wrażenia
3,0
Silnik
cicho, elastycznie, w miarę oszczędnie, ale jeśli chodzi o moc i 170 KM szału nie ma, wręcz słabo
2,0
Skrzynia biegów
dlatego sprzedałem to auto... Miałem wersję europejską ruszanie 2,5 l motorem w manualu, w korkach i mieście to katorga! Dla kogoś w trasy nie ma znaczenia. Ja strasznie się zawiodłem, uważam, że auto powinno być w automacie nie tylko na rynek USA. Biegi od 2 wchodzą bardzo precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
rozstaw osi szeroki, bardzo komfortowe auto
Komfort
5,0
Widoczność
świetne prowadzenie
3,0
Ergonomia
wspomniana już obsługa BT(bluetooth) masakra. Parowanie telefonu...dramat, ttrzeba mówić do auta po angielsku :) lub innym języku. Brak ostatnio wybieranych numerów. Wyświetlacz monochromatyczny, ale tutaj bym się nie czepiał. Generalnie funkcjonalności konstruktorzy z Azji powinni uczyć się od Europejczyków.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Do zimy nie wytrzymał ten samochód u mnie, ale latem...k...brak nawiewów z tyłu w aucie klasy D! Ja się pytam kto to projektował? Jedziemy na wakacje , na zewnątrz coś koło 32, z tyłu wewnątzr albo nie ma czym oddychać , albo bardzo zimno. Koopa straszna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
świetnie i z przodu i z tyłu
4,0
Wyciszenie
standard. MIałem też C5 2010 to tam jest doskonale jak w BMW 7, tutaj jest dobrze 4+
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
drogi w zakupie a części do modelu z silnikiem 2.5...odradzam. Moduł komfortu 2,5kzł, amortyzatory drogie. Niewspółmiernnie drogi serwis do niby bezawaryjnych aut, znowu koooopa.
3,0
Stosunek jakość/cena
przereklamowane ale piękne auto
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko go miałem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
również jw
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 MZR 170KM 125kW
[l/100km]