Użytkowałem auto bezawaryjnie ponad 9 lat. Nigdy nas nie zawiodło, zawsze dojechaliśmy do celu. Super prowadzenie, w miarę wygłuszona do 140kmh. Bardzo pakowny bagażnik, kanapa szeroka. Bardzo wygodne fotele. Materiały twarde, ale super spasowane, nic nie trzeszczało, nigdy nic się nie urwało, czy tam pękło. Mieliśmy dosyć podstawową wersje, więc bajerów nie było. Jeżeli chodzi o koszta, to jedynie serwis olejowy, hamulce, opony, 1x łącznik stab. przód, 2x cukierki, gumy stabilizatora, 2x zaciski hamulcowe, 1x łożysko, linka ręcznego. Tyle się działo przez 9 lat. Duży minus to rdza.. nasza była już trochę skorodowana, elementy zawieszenia tył, belka, układ wydechowy. Sprzęgło orginalne jeszcze przy ponad 270 tys km. Bardzo fajne autko, polecam. Tylko dobrze sprawdzić pod kątem rdzy podwozia. Nadwozie bez problemu. Silnik nie brał u mnie oleju :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Pancerny, mój nie brał oleju, w miarę ekonomiczny, średnio 8.2l.
5,0
Skrzynia biegów
Fajnie wchodziły biegi, tylko wymieniać olej.
5,0
Układ jezdny
Pewne, sztywny.
5,0
Karoseria
Lakier podatny na zarysowania, odpryski. Bez problemu z korozją.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra dobra, brak czujników parkowania w moim modelu.
5,0
Ergonomia
Wszystko w odpowiednim miejscu jak dla mnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klima, tylko serwisować co roku. Reszta standardowa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Tylnia kanapa szeroka, jednak mało miejsca na nogi
4,0
Wyciszenie
Do 140kmh może być, powyżej głośno. Do 100kmh cisza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko sprawy serwisowe
5,0
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność warta ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacisk hamulcowy, linka ręcznego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]