Inne
: Powyżej 130km/h jest dość głośno w aucie. Szumy w okolicach uszczelek w drzwiach.
5,0
Całokształt
Mazda 6 GH to auto pozwalajace wygodnie przemieszczać się zarówno w trasie jak i w mieście. Jeżdże wersja TS hatchback. Auto bardzo funkcjonalne, dobrze doposażone, dynamiczne i co najlepsze tanie w utrzymaniu. Nie jest może jeżdżącą kanapa a japońskim autem z dość sztywno zestrojonym zawieszeniem co pozwala pokonywac zakrety w latwy i przyjemny sposob.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na ta mase pojazdu 147KM daje rade. Lubi wysokie obroty ale rekompensuje to dynamiką i elastycznością. Świetnie współpracuje z LPG.
5,0
Skrzynia biegów
Moglaby mieć krótsze przełożenia ale i tak nie jest zle. Precyzyjnie pracuje.
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Co prawda rdzy ku mojemu zaskoczeniu nie mam na aucie ale lakiet faktycznie jest słaby. To chyba najslabszy element w tym aucie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Przydatne schowki w podłokietniku oraz w tunelu srodkowym. Świetnie opracowany sysyem skladania tylnej kanapy. Po jej zlozeniu mozna przewozic duże gabaryty a nawet wygodnie spac poniewaz podloga robi sie plaska.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima pracuje ok chociaz spreżarka glosno pracuje. W zime szybko dosć szybko sie nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco przestronne auto. Wygodne fotele, świetnie trzymaja na boki, tylna kanapa rownież wygodna + podłokietnik z uchwytami na kubki.
3,0
Wyciszenie
Problem pojawia się powyzej 130km/h szumy w okolicach uszczelek drzwi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza rzeczami eksploatacyjnymi typu klocki tarcze hamulcowe filtry itp nic nie wymienialem. Te czesci nawet markowych producentow sa stosunkowo tanie i latwo dostepne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trzymaja cene ale warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]