Autko bardzo fajne i komfortowe, wygodne dla dużych osób z dużym bagażnikiem i jak na taka masę jest ekonomiczne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobrze wchodzi na obroty od samego dołu, nie wymaga piłowania do wysokich obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Można by ją poprawić ponieważ haczy na 2 biegu. Po rozgrzaniu samochodu jest znacznie lepiej i problem zanika. Może to wina oleju, który należy przy 100 tys wymienić.
5,0
Układ jezdny
Komfortowy, dobrze wybiera nierówności, nie trzęsie i podskakuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra do przodu słaba do tyłu. Pomagają tutaj czujniki cofania.
4,0
Ergonomia
Każdy poczuje się w nim wygodnie a układ przełączników jest na właściwym miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze grzeje zimową porą.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni dla pasażerów oraz kierowcy, trochę krótkie i wąskie siedziska z przodu.
3,0
Wyciszenie
Przeciętne, na tle konkurencji japońskiej wypada gorzej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy instalacji LPG jest bardzo tanim samochodem w codziennej eksploatacji, części zamienne na porównywalnym poziomie z innymi samochodami z tych lat i klasy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za nie małe pieniądze całkiem fajne auto. Drogo ale taniej niż Honda czy VW.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzony przycisk otwierania tylnej klapy. Nieuciążliwy ale drażniący, ponieważ klapa potrafi się sama otwierać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Łożysko przy przebiegu 90 tyś. nadaje się do wymiany, bardzo słabe zabezpieczenie łożyska przed dostępem wody i po prostu koroduje.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]