Przeniesienie napędu
: synchronizator - nie tylko u mnie !!!
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo poprawnie reaguje na nacisniecie pedala gazu nawet przy predkosci powyzej 140 km/h
4,0
Skrzynia biegów
cale szczescie 6-cio biegowa uzytkowo bez zastrzezen - PATRZ USTERKI
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma sie drogi i jak dla mnie ciasno w zakretach, zawiaeszenie wystarczajaco sztywne.
Komfort
4,0
Widoczność
wystarczajaco dobra, nie montowalem zadnych czujnikow parkowania
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka, troche uciazliwe korzystanie ze sterowania "wszyskim" z jednej grupy przyciskow w kierownicy, ale mozna opanowac
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzezen
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak dla mnie wystarczajaco duzo (nie jezdzilem jako pasazer na tylnym siedzeniu.
4,0
Wyciszenie
przy beznzynowym silniku bez zastrzezen
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie wyraznie spada przy plynnej i jednostajnej jezdzie na autostradzie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie bylo wiekszych problemow z drobiazgami (tuleje gumowe, tlozysko w jednym kole)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
najpierw wymienino synchronizator 3-go biegu (NA GWARANCJI), dwykrotnie regulacja, po jakim czasie bigi 2 i 4 wchodzily ze zgrzytem, a 2 potrafila "wyskoczyc" ostatecznie linka dzwigni zmiany biegow !!! mam nadzieje ze teraz bedzie dobrze.
PO MOJEMU KIEPSKI SERWIS, ktory nie umial sobie poradzic ze zlozeniem do kupy skrzynki po wymianie synchronizatora !!!!
po ostatniej naprawie (wymiana linki) przejechalem 35 tys km i wszystko chodzi poprawnie !
naprawa udana - szkoda ze tak pozno ludzie z serwisu wpadli na takie rozwiazanie !!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]