Zawieszenie
: Zawieszenie ma sztywne,ale dzięki temu fajnie trzyma się zakrętów.
5,0
Całokształt
Jak na razie zauważyłem dwa mankamenty: -miękki lakier, podatny na zarysowania (ale za to możemy podziękować ekologom) i drugi mankament to silnik,który nie ciągnie od dołu przy nagłym depnięciu ( przy obrotach poniżej 2500 i prędkości poniżej 60 km/h). Poza tym samochód godny polecenia.Gdybym drugi raz miał wybierać,to kupiłbym też madzię.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik lubi wyższe obroty i poniżej obrotów 2500 "nie idzie za pedałem" pomimo udokumentowanych 155 km.Dlatego podczas wyprzedzania można się troszeczkę zdziwić.Podobny problem występuje w innych samochodach tej samej klasy (toyota avensis i honda accord).
5,0
Skrzynia biegów
Działa perfekcyjnie,nie haczy a ruchy dźwignią są bardzo krótkie
5,0
Układ jezdny
Samochód w zakrętach czy na koleinach "klei się drogi".
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra lecz z racji gabarytów wskazany jest montaż czujników parkowania (przód i tył).
5,0
Ergonomia
Rozmieszczenie wszystkiego w kabinie jest bardzo przemyślane.Nie robi wrażenia przesytu włączników i gałek.Odnośnie obsługi radia nie mogę się wypowiedzieć bo mam stację multimedialną a to jest duże ułatwienie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super
5,0
Wyciszenie
wyciszenie jest bardzo dobre lecz nie doskonałe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa zadziwiająco niskie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wiadomo,że cena jest zbyt wysoka bo samochód jest produkowany poza unią i dochodzi dodatkowo wysoka akcyza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jest mój drugi i z pewnością nie ostatni japończyk i mam nadzieję,że też nie będę przesiadywał w warsztatach naprawczych..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych,nawet najdrobniejszych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 155KM 114kW
[l/100km]