Twardy - takiego szukałem. Do układu kierowniczego przy bardziej dynamicznej jeździe trzeba się przyzwyczaić, początkowo wspomaganie nie pozwala dokładnie wyczuć samochodu.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak w każdym większym aucie bez czujników parkowania z tyłu będzie ciężko
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
Brak możliwości jednoczesnego wyświetlania zegara i wskazań komputera.
Brak automatycznego ryglowania drzwi.
Brak możliwości otwierania/zamykania okien z panelu kierowcy po ich zablokowaniu dla pasażerów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeden z największych samochodów w klasie. Avensis, Accord, Insignia są przy Maździe zwyczajnie ciasne.
4,0
Wyciszenie
Szału nie ma, ale jest porównywalne do samochodów w tej klasie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie nieźle.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie nie widzę konkurencji.
Wersja Anniversary.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik zmierzchu - troszkę lipa.
Czujnik deszczu - też nie działa zbyt dobrze.
Nie są to usterki, ale nad tymi elementami mazda powinna jeszcze popracować.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 155KM 114kW
[l/100km]