Zawieszenie
: Lekkie stuknięcia na kierownicy przy jeździe po nierównościach
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny, stosunek mocy i wagi auta do spalania jest super. W audi a4 1,9 tdi 110 KM spalanie około 0,5 l większe
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, można powiedzieć, że sama zmienia biegi.
5,0
Układ jezdny
Auto super wchodzi w zakręty przy dużych prędkościach, dobrze wybiera nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima super, Ogrzewanie rewelacja dzięki webasto, jeszcze nie zdarzyło mi się skrobać szyb w zimie. Trochę gorzej z nawiewem na przednią szybę w deszczowe dni.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam porównanie do Passata i jest dużo lepiej.
3,0
Wyciszenie
No i tu się producent nie popisał. Źle wyciszone nadkola, powyżej 140 km/h trzeba podgłosić radio.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę zazwyczaj pół na pół trasa z miastem, nie udało mi się jeszcze przekroczyć spalania 8l. Jeżdżę bardzo dynamicznie, trasy głównie po autostradach z prędkością 140-180. Kilka razy dla testu jechałem oszczędnie po trasie i wyszło 5,5l. Spalania podaje nie z komputera tylko od tankowania do tankowania gdyż komputer zawyża 0,6l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niewielkie problemy z elektryką szyb.
Po 120 tysiącach wyczuwam delikatne stuknięcia na kierownicy przy jezdzie po nierównościach
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Typowe usterki:
- podkładki pod wtryskami padają po 100 tysiącach wymiana w dobrym serwisie diesla w Krakowie 400 zł plus 100 zł części w serwisie
- zapchany smok olejowy - efekt walniętych podkładek należy wyczyścić przy wymianie podkładek cena 200 - 400 zł w zależności od serwisu
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
[l/100km]