Trochę głośny przy wysokich obrotach, świetna elastyczność, przy prędkości 140 km/h jest 2500 obr./min.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna
5,0
Układ jezdny
Doskonale się prowadzi w zakrętach
Komfort
5,0
Widoczność
Całe szczęście że są czujniki porkowania z przodu i z tyłu
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, fajne sterowanie w kierownicy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Według mnie w takiej klasie auta powinna być klimatyzacja dwustrefowa, pozatym wszystko w porządku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 180 cm przestrzeni jest bardzo dużo
5,0
Wyciszenie
Jedynym mankamentem są trochę głośne nadkola
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taki ciężar to bardzo dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
Za to auto zapłaciłem jedyne 96000 zł (NOWE) w wersji Active Plus ze skórą, elektryczną regulacją fotela kierowcy z pamięciami, xenonami i sprzętem grającym BOSE. Z nawigacji zrezygnowałem bo już mam. Za takie pieniądze nic lepszego się nie kupi ( jeszcze do tego produkowanego w japoni ). Poleca firmę Emil Frey z Krakowa mają świetną promocję
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam nadzieję że tak będzie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam nadzieję że tak będzie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
[l/100km]