Silnik
: Rewelacyjny bardzo elastyczny swietnie ciagnie od samego dołu przy tym dosc ekonomiczny i mam nadzieje niezawodny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Sciaga w prawo (wada fabryczna do 2003 roku)
4,0
Całokształt
To duzy, wygodny i bardzo ładny samochód. Zwraca uwage i dobrze sie prezentuje, model bezwypadkowy moze służyc jako wzór dla całej masy modeli w klasie Mazdy 6 czyli Passat, Vectra, Mondeo, 407, c5. Auto naprawde bardzo ciekawe, dobrze roziwazane z pewnymi wadami ale ktoz ich nie ma. Serwizó nie polecam wszystko kosztuje u nich o 80% wiecej niz jak dobrze poszperac po hurtowniach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Troszke głośny, ale to w końcu diesel.
5,0
Skrzynia biegów
Świetnie wybiera biegi, krotki skok i precyzja, b.dobra skrzynia.
3,0
Układ jezdny
Tu niestety jest słabawo, Mazda ma wade i sciaga w prawo, pozatym jest miekka i buja, mnie to wkurza, zdecydowanie komfortowe nie sportowe zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Śiwtnie, brak słowa krytyki
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLima super, bez klimy nawiewy działaja raczej symbolicznie, ogrzewanie super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca az nadto z tyłu zas wystarczajaco.
4,0
Wyciszenie
Troche za duzo szumów od opon, troche za glosny silnik.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie z klima i swiatlami na poziomie 7l nie jest zle.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dzis te auto mozna kupic z Nimiec za dobre pieniazki, jeszcz do niedawna była bardzo droga dzis zas dla prawie kazdego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie Mazda musi byc nie bita, inaczej zaczynaja w niej padac dziwne drobiazgi ktore moga powalic na kolana, czesci sa super drogie ale jak dobrze poszukac mozna kupic wszystko o 80% taniej niz w serwisie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie ok.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
[l/100km]