PRACA BARDZO KULTURALNA CICHA ALE LATWO BUDZI SIE DO ZYCIA TUZ PO 4K OBROTOW Z PRECYZYJNYM NISKOTONOWYM KONTROLOWANYM GLOSNYM MRUCZENIEM ALE NIGDY RYKIEM, WCHODZI MA OBROTY Z WIELKA LEKKOSCIA.
STOSUJE MOBIL1 0-20 I WLOT ZIMNEGO POWIETRZA AEM.
4,0
Skrzynia biegów
BARDZO BARDZO PLYNNA WRECZ NIEODCZUWALNA ZMIANA BIEGOW.
5 BIGOWY SEMI-AUTOMAT, PLANUJE ZMIENIC valve body NA WERSJE ZAPEWNIAJACA BARDZO SZYBKIE ZMIANY BIEGOW I OBNIZYC STRATY MOCY W AUTOMACIE CO DA 0-60 POLEPSZONE DO OKOLO 6 SEKUND
5,0
Układ jezdny
REWELACYJNY KOMPROMIS POMIEDZY KOMFORTEM JAZDY I SPORTOWYM CHARAKTEREM. WLASNIE ZMIENILEM OPONY NA TOYO T1S 225 45 17 CO JESZCZE USTABILIZOWALO SUPER PEWNA TRAKCJE I PRZYCZEPNOSC AZ DO ABSURDU.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
NIE JEST GLOSNE ALE MOGLO BY BYC TROSZKE CISZEJ A WTEDY BYLO BY JAK W SZYBOWCU...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PALI OKOLO 11L NA 100KM W MIESCIE
NA 5 TYM BIEGU PRZY OBROTACH 2500 I PREDKOSCI OKOLO 130KM JEST TEZ EKONOMICZNY
5,0
Stosunek jakość/cena
REWELACJA !!!
NOWA Z 30 KM PRZEBIEGU NA WYPRZEDAZY RESZTEK 2003
20K USD = 62000PLN
Z BOSE AUDIO, 17" KOLA, 3.0 V6, KURTYNY I KOMPLET PODUSZEK,5 AUTOMANUAL, 80000KM PELNEJ GWARANCJI , PELNA KLIMA
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 222KM 163kW
[l/100km]