W mojej opinii prawie idealny pojazd. Pełna harmonia pomiędzy sportem i komfortem. Jego naturalne otoczenie to kręte górskie drogi.
4x4 ma wadę bo jest dołączany tył, ale działa błyskawicznie. W zależności jak jedziesz masz auto \"prawie tylno napędowe\" lub \"prawie przednio napędowe\" albo 4x4 ale zawsze ma charakterystykę neutralną - dla minie bomba. Hamulce bomba.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z najlepszych motorów produkowanych na świecie. Bezpośredni wtrysk daje około 380 Nm/3000 obr. Malutka turbo dziura, jak się przyzwyczaisz to wymiatasz wszystko na drodze.
5,0
Skrzynia biegów
Sama \"zasysa\" biegi. Uwaga - dość specyficznie działające sprzęgło, ale to tylko na początku używania.
5,0
Układ jezdny
Idealne wyważenie pomiędzy komfortem i sportem. Usztywniona karoseria, super zawieszenie i świetne hamulce. Nie mylcie MPS 6 ze zwykłą 6. Różnice są zasadnicze.
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodać
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku, mimo że jedno strefowa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przytulnie.
3,0
Wyciszenie
To jest samochód prawie sportowy, same opony generują znaczny hałas. Powyżej 170 nie spodziewaj się ciszy ale za to jak brzmi powyżej 4000 obr.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali średnio 13 l. Jak pogonisz ( a jest czym ) to 18 l na trasie. Ale jak jedziesz do 110 to 9 l. Dałem jednak 5 bo przy takich parametrach jazdy konkurencja spali o 5 litrów więcej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem auto powystawowe z Niemiec. Za 23000 € 1 roczne 9800 km przebiegu z gwarancją. Porównywalny pojazd z Audi, BMW czy Merca to dwa razy tyle, a zwykle te marki oglądam we wstecznym lusterku.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
[l/100km]