Silnik zrywny, ale strasznie glosny po przekroczeniu pewnych obrotow. Nie moge porownywac z poprzednim autem, ale jezeli ktos byl przyzwyczajony do mocnego auta to w Mazdzie bedzie mial problem. Ogolnie ok i na trase i w miasto. Ale tylko ok...
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia w porzadku, nie haczy, wybiera dobrze biegi. Bardzo dlugi szosty bieg, piatka niewiele krotsza...
4,0
Układ jezdny
Dobrze tlumi nierownosci, do idealu mu daleko ale jezdzilem gorszymi.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznosc, dobre lustra. W sedanie przydaja sie czujniki parkowania, ale ogolnie bardzo ok.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Wyszukiwanie przyciskow intuicyjne. Mimo, ze kokpi troche futurystyczny to przypomina pod wzgledem ergonomii auta niemieckie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche dlugo trzeba czekac, zeby klima zaczela grzac. Nie do konca tez automatyczna klima chce utrzymywac zadana temperature.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na swoja klase to super. Cztery dorosle osoby pojada bez problemu. Bagaznik tez ogromny. Wiec tutaj 5+
3,0
Wyciszenie
Bardzo, bardzo przecietnie... To taka lyzka dziegciu to ogolnie dobrej oceny auta. Do 120/130kmh jest ok, ale przy okolo 150kmh na autostradach nie da sie juz normalnie rozmawiac. Oczekiwalem troche wiecej w tej kwestii...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
j.w. spory zawod. Trasa 1800km, predkosc na tempomacie 140kmh, dwie dorosle osoby plus walizka, srednie spalanie- 10,7l/100km. W miescie przy ciezkiej nodze jest w stanie wskoczyc na 13,5l/100km. Jadac w tempie emeryta na autostradzi udalo sie zejsc do 8l/100km, ale tak jezdzac lepiej jechac pociagiem...
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]