Karoseria
: ładny zewnętrzny design, rewolucja jeżeli chodzi o wcześniejsze modele (626)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: silnik regulacji lampy
5,0
Całokształt
Wszystko poprawne! Jakość wnętrza ok, tzn. spasoanie i większość plastików.
Są jednak elementy w mniej widocznych miejscach wykonane z gorszych tworzyw.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Trzymanie w zakrętach rewelacyjne, dość twarde zawieszenie jednak w granicach dopuszczalności - twardość odczujemy jedynie troszkę na nierównościach.
Poważnym mankamentem jest dla mnie uklad wspomagania. Przy większych prędkościach nie powinien on tak lekko chodzić. Powyżej 150 km/h trzeba trzymać w skupienu kierownicę co nie każdemu może sie podobać. Dla mnie duża wada dlatego daję 4 pkt.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Powinno być bardziej wyciszone wnętrze, głównie doskwiera hałas silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dużym atutem jest produkcja w Japonii, przy obecnym kursie euro napradę warto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko problem z silnikiem regulacji lampy przez 4,5 roku użytkowania i 47.000 km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]