samochód z klasą, nie narzucajaca się elegancja, komfort i sportowy image harmonijnie połączone,
Wrażenia
5,0
Silnik
cichy, żwawy,chetnie wchodzi na obroty, wyprzedzanie bez problemów
5,0
Skrzynia biegów
biegi pewnie i łatwo wchodzą, krótkie sportowe skoki lewarka
5,0
Układ jezdny
trzyma sie drogi pewnie, jedzie jak po szynach , cudowny kompromis między wyczuciem drogi i komfortem jazdy (zwłaszcza na polskich drogach)
Komfort
4,0
Widoczność
przód i boki bez zastrzeżeń, a tył jak w kazdym dużym samochodzie.
W Active Plus dostałem czujniki przód i tył
5,0
Ergonomia
wszystko tu gdzie trzeba, obsługa intuicyjna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo efektowne, minus - brak klimy dwustrfowej
webasto uruchamiłem pilotem dopiero 2 razy - niemiły zapach, nie wiem czy przejdzie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak nalezy
5,0
Wyciszenie
nie mam zastrzeżen (moze dlatego, ze wczesniej jeździłe TDi)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest mistrz oszczędności, TDi są bardziej ekonomiczne
5,0
Stosunek jakość/cena
Mistrzostwo - za 102900 sedan ze wszystkim co moze być,(avensis to w takiej opcji ok. 150000)
Jak będzie oficjalny importer to ceny pewnie z 20% pójdą w góre
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]