Bardzo oryginalna i piekna moim zdaniem stylistyka 6-tki bije na glowe inne auta tej klasy.Dobre wlasciwosci jezdne i przestronne oraz ladne wnetrze japonczyka wypadaja swietnie w kazdej kategorii.Goraco polecam 6-stke wszystkim tym ktorzy chca oryginalne auto, swietnie wyposazone i przyjemne w prowadzeniu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik troche glosny jak zimny, potem oki, no i oczywiscie lubi obroty...ogolnie bardzo dobrze choc z 1.8 poszalec sie nie da.
4,0
Skrzynia biegów
Przelozenia krotkie ale elastyczne, chodzi precyzyjnie choc na poczatku trzeba sie przyzwyczaic.
5,0
Układ jezdny
Fajne dosc twarde, swietnie trzyma sie drogi, kierownica bardzo czula, male wrazenie ze dupka lubi czasem zarzucac ale czy nie o to chodzi...
Komfort
3,0
Widoczność
No i tu jedyny minus ,do tylu widac kiepsko, polecam sensory cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, intuicyjna obsluga, piekna i oryginalna konsola oraz bardzo dobre spasowanie i jakosc. Fotele wygodne i dopasowane.Skorzana kierownica w wersji Touring jest swietna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chlodzi szybko,doskonala.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali adekwatnie do osiagow i stylu jazdy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MZR 120KM 88kW
[l/100km]