Super auto! bardzo wygodne dużo miejsca w środku i w bagażniku silnik z bardzo dobrymi osiągami i małym apetytem na paliwo. Posiadam auto z pełnym wyposażeniem za wyjątkiem skóry nawigacji i automatu. Mimo tego, że złośliwi mówią, że mazdy grubość blach i lakieru mają grubość włosa łonowego to nie mogę narzekać auto z 2005roku zero rdzy i korozji. po zakupie auto zakonserwowałem od spodu i też mam spokój
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja wystarczjąca moc żeby sprawnie wyprzedzić przyspieszyć świetna kultura pracy w moim przypadku bardzo niska awaryjność. Krąży wiele opini na temat tego silnika jaki on jest awaryjny itp. natomiast nikt nie mówi o tych którzy pilnują tak jak ja kilku szczegółów dzięki którym obsługa auta w moim przypadku ogranicza się do minimum. Olej tylko 5W30 Liqui molly do dpf wymiana co 8000tys km, regulacja luzu zaworowego co 30.000tys wymiana podkładek pod wtryskami co 40.000tys i co czwartą wymianę oleju inspekcja smogu olejowego. Samochodem zrobiłem od zakupy 170.000km i żadnych problemów wtryski jak i cały osprzęt silnika oryginalny nie ruszany
5,0
Skrzynia biegów
Jak to w japońskich autach precyzyjnie i gładko. Przy przebiegu 220000km dalej mam oryginalny dwumas i sprzęgło
5,0
Układ jezdny
idealny auto tak trzyma się drogi że aż chce się pokonywać zakręty z dużą prędkościa:) przebieg auta 220.000km a zawieszenie od nowości nie ruszane i dalej brak luzów czy nieprzyjemnych stuków
Komfort
5,0
Widoczność
po trasie 1200km wyszedłem z auta wypoczęty i zadowolony. w aucie podrużuje komfortowo 4 osoby miejsca dla każdego pod dostatkiem nawet jeśli z przodu fotele są odsunięte do tyłu prawie że maksymalnie
5,0
Ergonomia
jak to w japońskich bez zbędnych przycisków:) na kierownicy obsługa radia i tempomatu na kokpicie trzy pokrętła od nawiewów i radio
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
silnik ku mojejmu zaskoczeniu bardzo szybko się grzeje w zime a klimatyzacja latem super chłodzi jak na taką sporą kabine
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
i z przodu i z tyłu miejsca po dostatkiem
5,0
Wyciszenie
super jadąc powyżej 170km/h cisza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie wynika to z bardzo małej awaryjności samochodu, natomiast same części są ponoć drogie chodź w moim przypadku nie wiem:) wymiana kompletnego rozrządu z pompom wody 1100zł z robocizną
5,0
Stosunek jakość/cena
za cenę 25000zł mam klimatronik, xenony, podgrzewane fotele, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, temopomat, radio bose ze zmieniarką na 6cd, podgrzeana przednia szybe, 8xairbag i wysokiej jakości materiały
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poza zwykłymi czynnościami serwisu okresowego nic nie robiłem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z poważnych usterek to spalona żarówka oświetlenia tylnej tablicy:)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
[l/100km]