Silnik
: Auto na medal jesli sie wyzuci filtr DPF, i wzmocni chamulce
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: DPF
Silnik
: DPF
Układ hamulcowy
: Slaby
1,0
Całokształt
Bez filtra b.dobrze z filtrem KOSZMAR!
Wrażenia
5,0
Silnik
Zaczynaja sie zuzywac wtryski ktore nowe sa bajecznie drogie ok.450€ sztuka
4,0
Skrzynia biegów
Zadnych zastrzezen
5,0
Układ jezdny
Naprawde dobry, ale u mnie zaczynaja siadac teleskopy (duzo kilometrow na roznych drogach w wielu krajach)
Komfort
4,0
Widoczność
o.k.
4,0
Ergonomia
o.k.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wymieniac filter kabinowy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo
3,0
Wyciszenie
nie jest zle
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
b.duzo pali przy dynamicznej jezdzie (ok.10l), astronomicznie wysokie ceny czesci (np.wymiana filtra DPF w (GR)5700€, w (D)3700€)
1,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyzej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jesli drobiazgi to bardzo dobrze (jesli sie odlaczy aku to potem trzeba ustawic automatyke szyb i trzeba wiedziec jak)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko jedna, ale jaka!. Filtr dpf. Istna katastrofa. Zjadlem na nim zeby, dlatego moja nieoceniona rada, przy pierwszym zapaleniu lampki DPF-u usunac go (ok.1600zl.) Kto nie poslucha - osiwieje. Nie szukac usterki ani swojej winy to wielka wpadka mazdy (po prostu to nie dziala, a firma Mazdy wapina sie na ludzi dupa)
Wiem juz na ten temat chyba wszystko ale brak tu miejsca i mojego zdrowia.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
[l/100km]