Silnik
: to najbardziej dynamiczne auto jakie miałem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: 5
Układ hamulcowy
: 5
Przeniesienie napędu
: 5
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
nawet w najbogatszej wersji występuje beznadziejny plastik
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DPF nie kupujcie auta z tym filtrem cząstek stałych. Zapycha się przy około 130k // spalanie skacze do 13l/100, można próbować przepalać DPF po podłączeniu do komputera oczywiście IDS-a mamy możliwość przepalenia DPF. Niestety nie zawszę się udaje. W moim przypadku się nie udało. Emulacja to najrozsądniejsze posunięcie. Najdroższe jest wymiana DPF. Cena około 6k pln + 3 x czujniki 1,8k. Istnieje możliwość zewnętrznego przepalania specjalnym środkiem chemicznym . NIE KUPUJCIE AUTA Z DPF
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
[l/100km]