dosyc latwo sie wkreca, nie ma problemow z moca przy tej masie auta, co jest bardzo przydatne szczegolnie przy wyprzedzaniu..
5,0
Skrzynia biegów
6-ty bieg, na duzy plus
5,0
Układ jezdny
nie jest to moj pierwszy samochod, ale niewatpliwie najlepiej sie prowadzi
Komfort
4,0
Widoczność
jak to w kombi, z tylu troche ograniczona..
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu i pod reka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zadnych zastrzezen, klimatronik jednostrefowy ale banalnie latwy w obsludze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wszedzie sporo miejsca, na pewno lepszy wynik niz u konkurencji
3,0
Wyciszenie
moze jestem wybredny, ale dla mnie auto tej klasy powinno byc lepiej wyciszone, szczegolnie przy wyzszych predkosciach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie mam zastrzezen, ceny przegladow pewnie na plus, bo co 20000km
5,0
Stosunek jakość/cena
mam wersje Active +, za skora, ksemonami itp., w tej cenie konkurenci nie mogli mi tego zaproponowac
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest to silnik z filtrem czasteczek stalych(DPF), ostatnio mialem zdarzenie, ze kontrolka DPF zapalila mi sie na konsoli, okazalo sie, ze musze przejechac okolo 15 min poza miastem na obrotach powyzej 2000 zeby wypalily sie wlasnie czasteczki stale w filtrze, nie jest to wada ale..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
patrzac na wyniki w ADAC, nie spodziewam sie...;D
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
[l/100km]