auto jest bezkonkurencyjne na rynku nowoczesnych diesli o mocach 140-150 KM!! Wszystkie Ople, Fordy, Fiaty, VW, Toyoty i Nissany to porażka
Wrażenia
5,0
Silnik
dodatkowa mata wygłuszająca kabinę od silnika daje efekty, auto jest ciche i pracuje super nawet na wysokich obrotach, zawsze to diesel a nie V6 benzyny! choć tak jeżdzi
5,0
Skrzynia biegów
bezbłednie przełącza biegi, 6 bieg ciągnie już od 90 km/h
5,0
Układ jezdny
nisko zawieszone auto ma ESP, więc można ostrzej jeżdzić, pomimo nadwozia kombi wyprzedzam innych na ostrych zakrętach
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu, nie ma sztucznie przyciemnianych na czarno szyb, bo to nie ukraińska bryka dla dresiarzy
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, siedzenia skórzane, podgrzewane z bardzo dobrym trzymaniem bocznym, rewelacja na tylnej kanapie, system karakuri składa wszystko bez wyjmowania tylnych zagłówków!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu, autoklima, duży zakres regulacji, mam szyberdach, więc i grzeje i chłodzi OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla osób ponad 190 cm może być trochę ciasno, dla mnie OK. Na tylnej kapanie prawie salonka
5,0
Wyciszenie
silnik 143 KM, dodatkowo wyciszony matą w kabinie, cichy i przyjemnie mruczący
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
głównie jeżdzę w mieście - pomiędzy 7,3 - 7,8 l/100. Na trasie kawałek jechałem i komputer pokazywał 3,9 l na 6 biegu! Czego chcieć więcej
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie auto (ma absolutnie wszystko - skóra, xenony, GPS, ESP, szyber itd......) dałem ok 105000 - z podobne auto VW musisz dać ok 150000! bez komentarza
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie wszystko super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
[l/100km]