Inne
: Komfort jazdy jest największym plusem tego samochodu. Mam wersję z klimą, tempomatem, ksenonami, podgrzewane skórzane siedzenia (matowa skóra nie wyciera się jak w niemieckich limuzynach i nie jest taka śliska), nawigację (brak możliwości znalezienia map europy środkowej duży minus! Europa kończy się na Niemcach!), webasto . Zacznę od tego, że kupiłem moją 6 w komisie w kiepskim stanie jak się okazało po dłuższej eksploatacji. Turbina do regeneracji, uszczelki pod miską olejową, pasek rozrządu, wahacze i amortyzatory z przodu do wymiany na początek. Po 200 tys. km przebiegu to raczej normalne, że trzeba doinwestować. Koszt wszystkiego co musiałem zrobić wyszedł około 5 tys. Mogę powiedzieć, że nie żałuję wydanych pieniędzy. Nie zawiódł mnie samochód w trasie ani razu, w zimie odpala za pierwszym razem, spalanie właściwie utrzymuje się na stałym poziomie 6,5 l/100 km nie zależnie od pory roku. Gdyby nie rdza, z którą trzeba walczyć to pewnie pojeździłby bym jeszcze ładnych parę lat. Nie mam zamiaru wykładać kasy na blacharkę i to główny minus tego samochodu. Jak wylezie mocno z nadkoli to poszukam chętnego a pieniędzy za ten rocznik dużo się nie weźmie i to następny duży minus - duża utrata wartości.