Przeniesienie napędu
: Fantastycznie się prowadzi, wsiadasz, jedziesz, cieszysz się... dopóki coś nie zacznie stukać.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: notorycznie zblokowane tylne zaciski (2 razy spalone)
Silnik
: turbo które dość dużo popijało oleju
Zawieszenie
: Za delikatne na nasze drogi
5,0
Całokształt
Prowadzenie i wielkość ratuje wszystko. Samochód dla kierowcy ale w benzynie...
Wrażenia
3,0
Silnik
Na zimnym silniku pracuje nierówno- typowe podobno
4,0
Skrzynia biegów
Ślady zużycia \"masy\", ale jeździ.
5,0
Układ jezdny
Dopóki nie poleciały wahacze - to perfekcyjnie prowadzące się auto
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki ograniczają widoczność i do tyłu i do przodu, czasami bywa nerwowo.
5,0
Ergonomia
nic dodać....
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
niestety słychać we wnętrzu wszystko....
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo mały apetyt na paliwo ok 6l
Całość psują typowe usterki, które mogą zrujnować.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wykonania bardzo dobra ale trwałość karoserii i drobiazgi typu zawieszenie, hamulce doprowadzają do rozpaczy..
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawieszenie i cały układ hamulcowy (tył), tarcze, klima, rdza, akumulator (przez webasto)... bardzo dokuczliwe, lepiej mieć dobrego mechanika
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Regeneracja turbo - typowe, rdza też typowa, rozrusznik, wspomaganie, problem z regulacją obrotów. Ale zawsze o własnych siłach dojechała do mechanika.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
[l/100km]