Przeniesienie napędu
: Elastyczny i dynamiczny model z silnikiem diesla, konkurencyjny pomimo upływu lat
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: zalecam wymianę oleju syntetycznego i filtra co 10-12 tys. km co zapewnia bezproblemową pracę silnika i podzespołów
Inne
Karoseria
: należy solidnie zakonserwować podwozie i profile i poprawiać ubytki każdego roku
5,0
Całokształt
Doskonały samochód dla odpowiedzialnych kierowców. Nie lubi gdy na nim oszczędzamy. Lubi szybką jazdę na trasach, oczywiście nie w terenie zabudowanym. Kultura pracy silnika lepsza na dobrych olejach np. on verva (na niej jeżdżę).
Wrażenia
4,0
Silnik
drgania przy niskich obrotach ale to następstwo dużego przebiegu i wieku. Koło dwumasowe nie było jeszcze wymieniane.
4,0
Skrzynia biegów
Jeżeli bieg nie wejdzie za pierwszym razem musisz wcisnąć sprzęgło ponownie.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
wiatr gra na relingach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moja 6 z pełnym bakiem paliwa waży 1550 kg, jest więc ciężka i w płynnej jeździe mieszanej nie pali mniej jak ok. 6 L/ 100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
roleta bagażnika - naprawiłem sam
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana poduszki olejowej silnika - wymieniłem sam
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
[l/100km]