Układ hamulcowy
: rdzewieją tłoczki w zacisku ham., koszt naprawy to zestaw uszczelek za 25zl na 1 koło
Układ elektryczny
: czasem siada mata od poduszki powietrznej w siedzeniu pasażera
5,0
Całokształt
ładnie się prezentuje
Wrażenia
4,0
Silnik
od 1500obr na 5 biegu ładnie się zbiera (75-80km/h), poniżej niestety się nie da, na niższych biegach (2 i 3) zbiera się już od ok 1100-1200obr.
Silnik cichutki, pięknie pracuje, najlepsze przyśpieszenie to do ok 3500obr i zmiania na wyższy bieg.
świetnie trzyma się drogi, zawieszenie wielowachaczowe, żadnych problemów o ile nie jeździmy po krawężnikach
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
tempomat w kierownicy to chyba największa zaleta tego samochodu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
każdy diesel ma dogrzewacz silnika, a często można spotkać całe webasto, ja mam i świetnie to działa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca, nawet dla 5 osób
5,0
Wyciszenie
troszkę słychać silniczej do srodka, ale każdy diesel tak ma.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Staram się jeździć ekonomicznie, często na tempomacie 75-80km/h – przy takiej prędkości spalanie na 5 biegu wynosi równe 4 l/100km – jest to najbardziej ekonomiczna jazda w tym silniku. Przy 100km/h jest to już 5 litrów.
rozrząd 700zł orginał
5,0
Stosunek jakość/cena
długo szukałem auta za ok 20-25tys i stwierdzam że w stosunku cena/jakość nic lepszego się nie znajdzie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedyny problem jaki miałem to zapieczony zacisk tylni, naszczęście łatwo samemu naprawić (uszczelki 25zł)
i oczywiście nadkola tylne ale to problem każdej M6 pierwszej generacji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak dotąd nic więcej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
[l/100km]