Układ elektryczny
: przepalajace sie żarówki podswietlania
Karoseria
: widacx trochę rdzy na podwoziu
4,0
Całokształt
Ogólnie jestem bardzo zadowolony, tego oczekiwałem po tym aucie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak się dba to się ma, czyli terminowa wymiana oleju (dobrej klasy). Autko na pewno nie jest zawalidrogą, choć demonem też.
4,0
Skrzynia biegów
Przyjemnie haczy.
5,0
Układ jezdny
Autko prowadzi się doskonale.
Komfort
3,0
Widoczność
Szczególnie na początku jest problem z wyczuciem przodu i do tyłu mógłby być lepszy widok. Duże lusterka boczne pomagają.
5,0
Ergonomia
Tak powinno być w każdym samochodzie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze, układ wydajny. Lepiej grzeje niż chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mały nie jestem, ale miejsca mam sporo. Bagażnik jest ogromny.
4,0
Wyciszenie
Mogło być lepiej, szczególnie wiatr robi hałas. Silnik słychać w normie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jest bardzo małe, części i przeglądy trochę za drogie. Toyota ma znacznie taniej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ceny wysokie, ale jakość też.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalające się żaróweczki od podświetlania wnętrza. Inne wady, to ciężki dostęp do ksenonów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz padł akumulator, drugi raz przegub. Cena nowego szok (1800 zł), używka w dobrym stanie 450 zł. Jest jeszcze jeden problem korozja podwozia, jak na ten rocznik nie wypada.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
[l/100km]