Silnik
: Dynamiczny,żwawy.Zadowoli się niewielką dawką paliwa.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: SŁABO ZABEZPIECZONA BLACHA PRZEZ KOROZJĄ
Układ elektryczny
: PROBLEMY Z WYŚWIETLACZEM JEDNOSTKI STERUJĄCEJ
Silnik
: ZAWÓR SCV
5,0
Całokształt
Jestem zadowolony z mojego egzemplarza.Okazał się trafiony.Jednak gdybym miał jeszcze raz te pieniądze wybrałbym szóstkę w benzynie,co zapewniłoby tańsze koszta utrzymania,np. brak konieczności wymianu 2masu,co pewnie kiedyś przede mną.Polecam mazdę 6 jako auto rodzinne.Płaska przestrzeń ładunkowa po złożeniu tylnych siedzeń ...można spać!!!
Sylwetka auta ponadczasowa.Do dziś prezentuje się świeżo.
Wygodne,duże kombi z dobrym nagłośnieniem!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Praca silnika bez zastrzeżeń.Jest dynamiczny i oszczędny.Nie wyzwala nadmiernego hałasu.Podczas jazdy można swobodnie wyprzedzać jadąc na 5 biegu.Jadąc trasą oszczędzimy na paliwie używając tempomatu.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenie działają płynnie.Skrzynia biegów \"nie wydaje niepokojących zgrzytów\". Gałka zmiany biegów idealnie pasuje do dłoni jest mała i dobrze wyprofilowana.
5,0
Układ jezdny
Nie zauważyłem żadnych niepokojących zmian.Auto bardzo dobrze trzyma się drogi,zachowuje się pewnie w zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Mazdą 6 w kombi parkuje się lepiej niż nie jedną osobówką.Słupki boczne nie ograniczają widoczności.
Ładne linie auta zapewniają widoczność z każdej strony \"szóstki\".
5,0
Ergonomia
Deska rozdzielcza wykonana poprawnie.Wszystko na swoim miejscu.Kierowca czuje się pewnie.Nie ma \"przesytu\" przycisków.Przyjemne i trwałe przyciski.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze.Klimatyzacja i ogrzewanie sprawują się poprawnie.Auto szybko nagrzewa się w \"zimie\".
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mazda 6 kombi zapewnia komfort podróżowania dla kierowcy,osoby siedzącej obok i pasażerów siedzących jednocześnie z tyłu.Wygodna pozycja za kierownicą.Wygodne siedzenia.Polecam wersję EXCLUSIVE ze skórzaną tapicerką i podgrzewanymi siedziskami.
4,0
Wyciszenie
Wiadomo...diesel.Ale uważam,że jest dobrze.Do wnętrza auta jak na diesla nie trafia \"porażający klekot silnika\".
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TRASA 4,9/6,6
MIASTO 6,8/7,2
MIESZANY Z PRZEWAGĄ TRASY 5,4
MIESZANY Z PRZEWAGĄ MIASTA 6,4
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest Dobrze.Uważam,że wybór modelu był trafny.Gdyby było kiepsko dawno bym się pozbył niechcianego auta!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto \"nie uprzykrza życia pierdołami\". W zadbanych
egzemplarzach z pewnej ręki lub salonu nie powinno być problemu.Ja nie jestem tym zaskoczony.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZAWÓR SCV.Uważam,że fabrycznie powinno być to lepiej dopracowane.O 2masie nie będę pisał,bo każdy diesel ma podobny problem:2mas lub np.pompo wtryskiwacze w VW Passat B6.
Blacha auta powinna być dużo lepiej zabezpieczona przed korozją.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
[l/100km]