Bardzo kosztowne auto w utrzymaniu, z wieloma wadami. Zaczynając od silnika przez wtryski, maglownica, dwumas, elektronika silnika po korozje tylnych błotników. Kosmiczne ceny u mechanika w naprawie i po 150 tyś. to wszystko zaczyna padać. Na końcu padł silnik pękł korbowód.
Wrażenia
1,0
Silnik
Rozwalił się całkowicie, mechanik stwierdził że korbowód złamał się.
3,0
Skrzynia biegów
Luzy i coraz gorzej ze zmianą biegów.
2,0
Układ jezdny
Maglownica koszt wymiany kosmiczny, regeneracja około 1500 zł, po 2 latach objawy wracają
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża przestrzeń, pod tym względem auto komfortowe
2,0
Wyciszenie
Przy prędkościach 120-160 można powiedzieć że jak w F-16. Bardzo
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
[l/100km]