Porażka. Auto oferuje tylko ładny wygląd zewnętrzny,przyjemne wnętrze. Jest to auto dość awaryjne a wszystkie naprawy i części są koszmarnie drogie.denerwuje głośna praca silnika (bardzo głosno jest szczególnie gdy jest zimny i przy jeździe miejskiej podczas przyspieszania) oraz brzęczenie plastików. Duża średnica zawracania. Wszechobecna korozja. ogólnie nie polecam!
Wrażenia
3,0
Silnik
głośna praca silnika, dość duża moc ale nie do wykorzystania bo w małym zakresie obrotów, duże zużycie paliwa, kosztowny w eksploatacji i awaryjny
4,0
Skrzynia biegów
poprawnie
3,0
Układ jezdny
przeciętny - do komfortu aut niemieckich czy francuskich to jej daleko
Komfort
2,0
Widoczność
tu bardzo źle - nie widać przodu ale do tyłu to tragedia
4,0
Ergonomia
dobrze - wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobra wentylacja, szybkie odparowywanie szyb
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca z przodu i z tyłu
3,0
Wyciszenie
głośny - słychać głośną pracę silnika podczas jazdy miejskiej szczególnie a już jak zimny to chodzi jak traktor
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na diesla bardzo źle
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
większość usterek to poważne i drogie naprawy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bardzo droga wymiana rozrządu (ok. 2000 zł), rozszczelnienie klimatyzacji (1.000 zł), łożyska kół tylnych (900 zł/szt), sprzęgło z kołem dwumasowym (ok. 4000 zł)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
[l/100km]