Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 6 I Kombi

Mariusz, 15 lat temu
Silnik 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 125 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Mazda 6 I Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Z auta jestem bardzo zadowolony. Samochód jest łądny z wyglądu, bezawaryjny, dynamiczny, ma \"duszę\". Jest ich niewiele, wyróżnia się na drodze z zalewu Passatów, Vectr, Mondeo itp.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dzięku momentowi obrotowemu 320 Nm jest elastyczny i dynamiczny, podczas jazdy bardzo cichy, na postoju słyszalny. Znacznie lepszy niż diesel w mojej poprzedniej Vectrze. Ponadto niesamowicie szybko się rozgrzewa, zarówno latem jak i zimą.
4,0
Skrzynia biegów
Po zakupie przy niskich temperaturach biegi czasami wchodziły dość ciężko. Pomogła wymiana oleju w skrzynii przy przebiegu 100.000 km przewidziana w instrukcji obsługi. Teraz jest super.
5,0
Układ jezdny
Dla mnie bardzo dobry. Auto trzyma się drogi rewelacyjnie, jest przy tym dość komfortowe. Do tego zawieszenie jest wytrzymałe, nie ulega awariom nawet na naszych drogach.
Komfort
4,0
Widoczność
Cóż, auto jest duże, kombi, więc i widoczność do tyłu nie najlepsza. Do przodu bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Ergonomia doskonała. Wygodne fotele, kierownica wielofunkcyjna, wskaźniki czytelne, obsługa nie wymaga zaglądania do instrukcji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie doskonałe dzięki seryjnemu webasto. Klima róznież bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto bardzo przestronne. Mam 188 cm wzrostu, a po przesiadce z fotela kierowcy na miejsce na tylnej kanapie nie dotykam kolanami do oparcia fotela przedniego. Dużo większe auto od Vectry B. Bagażnik ustawny, pod podłogą są dodatkowe schowki.
4,0
Wyciszenie
Niektórzy trochę narzekają, ja nie. Silnik w trakcie jazdy praktycznie niesłyszalny, trochę gorzej jest wyciszone podwozie, słyszalne szumy na drogach o kiepskiej (chropowatej) nawierzchni.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę dość szybko 120 - 140 km/h, pomimo tego spalanie nie przekracza 6.5 litra ON. Ceny przeglądów przystępne, poza rozrządem za który wołają w serwisie 2.500 - 3.000 zł. Ja kupiłem oryginalny (potwierdzone przez ASO)kompletny (pasek, rolki, napinacz) rozrząd na Allegro za 900 zł, robocizna w autoryzowanym serwisie w Gorzowie Wlkp. (polecam) wyniosła mnie 300 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mazdę kupiłem w ASO w Berlinie, dlatego cena zakupu nie była najniższa. Przestrzegam przed autami od handlarzy w podejrzanie niskich cenach, zwykle są to samochody bite, po powodzi lub z bardzo dużymi przebiegami. Moim zdaniem warto zapłacić więcej za pewne auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory wyłącznie czynności obsługowe: wymiana oleju, filtrów, rozrządu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem żadnych awarii.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 121KM 89kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 6 I Kombi 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 6 I Kombi