Rewelacyjny moment obrotowy. Po mglistym poranku na 3 biegu potrafi zgubić przyczepność przednich kół, oczywiście zaraz włącza się TSC
5,0
Skrzynia biegów
pełna precyzja, zimą czasami haczy wsteczny
5,0
Układ jezdny
niby kombi a w zakrętach rewelacja, jakby jechało po sznurku
Komfort
4,0
Widoczność
szerokie słupki i do tyłu jak w kombi
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sprawdzałem konkurentów i chyba mazda oferuje najwięcej przestrzeni
5,0
Wyciszenie
przy niemieckich autach z pompowtryskiwaczami to rewelacja, nawet jak zimny to cicho pracuje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no cóż to tylko fizyka, nie ma nic za darmo ( moment obr. masa) średnio przy jeżdzie 70 % miasto 30% trasa 6,9 l/100 km. Wymiana paska rozrządu i płynów, filtrów - 1700 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
jak za auto 4 letnie w porównaniu do konkurencji to rewelacja, nawet toyota gorzej wypada, choć mam sentyment do tej marki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Obsługa i nic więcej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Obsługa i nic więcej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
[l/100km]