Tani w zakupie nie tuzinkowy wszyscy Audi BMW itp przepłacają o jakieś 50 %. Tani w eksploatacji klocki w serwisie 250 zł. tani, bardzo wygodny dynamiczny, następna będzie też Mazda 6 ale już w nowej budzie i w automacie i na 4X4 i nie chcę nic więcej żadnych wylansowanych marek Niemców, które są drogie (a nie lubię przepłacać) i są bardzie awaryjne wiem bo miałem i słyszę
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy osiągi ok 166km niby wiele i nie wiele dla mnie to i tak za bardzo dynamiczny
5,0
Skrzynia biegów
Szkoda tylko że to piątka bo kręci do samego końca wolał bym sześciobiegową, ponoć są takie
5,0
Układ jezdny
Komfort nie S klase ale super lepiej nie potrzebuje
Komfort
5,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
sympatyczna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ma webasto, klimatronik ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pełen luksus dla mnie i mojej rodziny lepiej nie potrzeba
5,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
taniej się już chyba nie da chyba że na zakupach w Biedronce Żart ale fakt że części w serwisie tanie ja kupuje w Szczecinie na ul. Madolińskiego polecam kiedyś chciałem zmienić serwis na Słupsk bo mam bliżej ale ceny razy 100 % i kontakt nie taki. Na gazie koszt na 100 km max 25 zł. a nie oszczędzam gaz robiłem w Koszalinie u Maazura Mariusza ponoć specjalizuje się w Japończykach 60 tyś na gazie i nic nie robiłem instalacja za 2,5 tyś i za 100 zł dodatkowe smarowanie zaworów instalacja już dawno się zwróciła.
5,0
Stosunek jakość/cena
Analizowałem nie da się taniej i tak dobrze kupić samochodu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic kompletnie się nie dzieje olej Castrol 10W/40
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 MZR 166KM 122kW
[l/100km]