Sprawił na mnie duże wrażenie - oczywiście pozytywne wrażenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy. Bardzo równo pracuje.
Jest bardzo elastyczny w 4-AT - wręcz wyrywa sie do przodu przy kick-down :)
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia 4-AT + tryb sekwencyjny Dodam wersja USA). Zmiana biegów natychmiastowa - aż się nie chce korzystać z sekwencyjnego trybu bo zwykłe"D" daje sobie ze wszystkim radę.
5,0
Układ jezdny
I komfortowe i bardzo dobrze trzyma samochód w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra. Ale doskonała nie musi być :)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa tak jak trzeba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotel kierowcy regulowany na 7 sposobów elektrycznie - każdy ustawi go tak że zawsze będzie wygodnie. Z tyłu miejsca pod dostatkiem
5,0
Wyciszenie
On nawet na 6200obr jest cichutki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W serwisie powiedziano mi 12 w mieście z tą skrzynią, a w manualu 10 - zobaczymy - bo jeszcze nie wiem.
W spalaniu musiałem coś wpisać - wpisałem wszędzie 10 - ale tym się proszę nie sugerować :)
5,0
Stosunek jakość/cena
W moim przypadku - doskonały ten stosunek.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nie wiem - nie moge sie wypowiedzieć.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 MZR 162KM 119kW
[l/100km]