Przeniesienie napędu
: Napęd na 4łapy to kapitalna sprawa na górskie zaśnieżone drogi. Śmieje się sąsiadom w twarz. Jazda w ośniezonych zakretach może być świetną zabawą :D:D
4,0
Całokształt
Uwarzam, że jest to niedoceniany samochód na Polskich drogach i w społeczeństwie w którym panuje przeświadczenie że co niemieckie to najlepsze.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wiem, że nie jest to TDI i nie nie ten moment obrotowy. Żeby jechać przyzwoicie trzeba trzymać go na obrotach, lub zmienić na manuala bo ujmująć noge z gazu w zakręcie nie wrzuci nam na wyższy bieg i nie spadną mu obroty.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwsza automatyczna skrzynia biegów z jaką mam doczynienie, dlatego moje zdanie nie jest obiektywne. Automat to bajka. Kapitalne rozwiązanie dla mnie. Można zmieniać biegi za pomocą pedału gazu.
4,0
Układ jezdny
Dość twardo zestrojone zawieszenie. Zatwardo dla mnie, jednak co dla jednych jest wadą dla innych zaletą. Nie przepadam za sportowa jazdą i ciasnymi zakrętami, gdzie dobrze spisze się to zawieszenia, a za wygodą :)
Komfort
4,0
Widoczność
Kiepsko do tyłu
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca i wygodne fotele.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zrobiłem samochodem dopiero 2600km średnie spalanie benzyny i LPG to 12.6 Wyliczyłem średnią obu paliw, bo na dużych mrozach jakie doskwierają tej zimy na gaz przeżuca dopiero po kilku minutach. Dlatego nie jestem w stanie wyszczególnić spalania gazu i benzyny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Relatywnie tańsze od audi quattro, subaru.
Myśle że to dobra alternatywa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za 50 tyś km wróce i napisze.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za mną dopiero 2600km....
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 MZR 162KM 119kW
[l/100km]