Dałbym ocenę doskonałą ale kupując auto nieuczciwy sprzedawca nie powiedział,że instalacja klimatyzacji jest skorodowana a tylko wystarczy ją nabić czynnikiem chłodzącym.W efekcie końcowym musiałem wymienić 4 rurki oraz skraplacz.Koszt 1900 zł.Występującą korozję na dolnych krawędziach wszystkich drzwi,klapy bagażnika i silnika została zlikwidowana i zabezpieczona
oraz polakierowana.Koszt 800 zł.Tak więc na przywitanie dodatkowy koszt 2700 zł.Kupując auto 10 letnie z takimi lub innymi kosztami trzeba się liczyć.Kupując auto dostałem tylko jeden kluczyk.Dorobienie drugiego od 200-600 zł w zależności czy chce się mieć z pilotem czy też nie.Tak dochodzi do ok.3000 tys.zł.Ale warto bo auto ma bardzo dużo innych zalet oczywiście poza spalaniem ale lepiej zostawić na stacji benzynowej więcej pieniędzy niż wydać na kosztowne naprawy w dieslu .
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu
3,0
Układ jezdny
Z uwagi na mały rozstaw kół w koleinach drogi zachowuje się niepewnie.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza wymianą 4 rurek i skraplacza klimatyzacji oraz zlikwidowania ognisk rdzy reszta o.k.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]