Silnik
: Bezobsługowy, mocny silnik 2.0 i trwałe zawieszenie. Korozji na karoserii nie ma bo mam po liftingu z 2006r, pod spodem lekki rdzawy nalot ale tylko powierzchniowy co normalne jest po 8 latach.
5,0
Całokształt
Jestem MEGA zadowolony z tego samochodu. Zrobiłem już 130tys i żadnej awarii. Co dwa lata wymieniam olej i filtry, oprócz tego standardowo klocki/tarcze i plyny - i tyle. Zawieszanie bardzo trwałe i co najważniejsze nie rdzewieje ale ja mam polifta z 2006r
Wrażenia
5,0
Silnik
No nie mam sie do czego przyczepić, pamiętam tylko że raz czyściłem przepustnice
4,0
Skrzynia biegów
czasami ciezko wchodzi wsteczny
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie jak w wozie pancernym, nic sie nie posypalo
Komfort
5,0
Widoczność
jest ok
5,0
Ergonomia
jest ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest ok
5,0
Wyciszenie
silnik robi sie głośniejszy powyżej 140km/h ale to japoniec i ten typ tak ma
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ASO lepiej sobie odpusic chyba ze jest promocja na przeglady
5,0
Stosunek jakość/cena
Super okazja jak nie jest rozbitkiem. Polecam wersje po liftingowe czyli od 2006 r
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma, znaczy sie żarówki świateł mijania wymieniam co rok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie ma
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]